Mérések eredményei

Országos kompetenciamérés eredményei 2022

Elérhetőek a 2022. évi országos digitális kompetenciamérések jelentései a https://okm.kir.hu/fit2/ oldalon.

A feladatellátási helyi és intézményi jelentések nyilvánosak.
Iskolánk tanulói ismét jóval az átlagos értékek feletti eredményeket értek el.
Az egyéni eredmények a tanulói azonosító kódokkal kérhetőek le.

A szignifikánsan jobban, hasonlóan ill. gyengébben teljesítő intézmények összefoglaló táblázata az egyes tantárgyakból itt látható.

Országos kompetenciamérés eredményei 2021

Az Oktatási Hivatal honlapján 2022. június 13-tól elérhetőek a 2021-es év országos kompetenciamérésének eredményei. Az iskolai jelentések és az egyéni eredmények is letölthetők az ismert kódokkal.
https://www.oktatas.hu/kozneveles/meresek/kompetenciameres/eredmenyek

Tanulóink a tavalyi évben is jóval az átlag felett teljesítettek.


Országos kompetenciamérés eredményei 2021.

Országos kompetenciamérés eredményei 2021

Angol nyelvi mérés 2021

Iskolánk 6. és 8. évfolyamos tanulói 2021. május 19-én országos angol nyelvi mérésen vettek részt.

A mérés az egész országban azonos időpontban, azonos körülmények között, azonos feladatokkal zajlott. Az idegen nyelvi mérés tartalmi követelményeit a Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról szóló 110/2012. (VI. 4.) Korm. rendelet és a kerettantervek kiadásának és jóváhagyásának rendjéről szóló 51/2012. (XII. 21.) EMMI rendelet 2. melléklete határozza meg. Az idegen nyelvi mérés szintmeghatározásai a Közös Európai Referenciakeret (KER) leírásain alapulnak.

A 6. évfolyamon a mérés az A1 szintnek, 8. évfolyamon a mérés A2 szintnek felel meg. Az idegen nyelvi mérés célja a használható nyelvtudás mérése. Ezért a mérés feladatainak középpontjában nem a nyelvi forma, hanem a nyelvi jelentés áll; a feladatok a valós nyelvhasználathoz hasonló helyzetek elé állítják a diákokat. A feladatsorokban felhasznált szövegek autentikus, autentikushoz közeli vagy autentikus forrásból adaptált szövegek. A feladatsorok két részből állnak (hallott és olvasott szöveg értése), és kitöltésükre 2×30 perc áll rendelkezésre. A feladatok témakörei figyelembe veszik az életkori sajátosságokat, igazodnak a korosztály ismereteihez, érdeklődési köréhez.

A mérésről további információkat itt olvashatnak: https://www.oktatas.hu/kozneveles/meresek/idegen_nyelvi_meres/tartalmi_keret

A feladatokra adott válaszokat már kijavítottuk, rögzítettük a központi rendszerbe. Iskolánk tanulóinak eredményeit az angoltanárok ismertetik a tanulókkal.

Elért eredmények évfolyamonként:

  1. évfolyam: 88,63% (80 fő, a tanulók 95%-a vett részt a mérésben)
  2. évfolyamon: 91,12% (76 fő, a tanulók 94%-a vett részt a mérésben)

A tanulók egyéni eredményeiről az angoltanárok adnak felvilágosítást.

Idegen nyelvű mérés (angol nyelv) 2019.

2019. május 22-én zajlott az idegen nyelvi országos mérés. Iskolánk összes hatodikos és nyolcadikos tanulója angol nyelvből vett részt a megmérettetésen.

Az elért átlagok évfolyamonként:

6. évfolyam: 93,38% (90 fő vett részt a mérésben)

8. évfolyam: 92,56 % (58 fő vett részt a mérésben)


Országos kompetenciamérések

Elérhetőek a 2018. évi kompetenciamérés eredményei:

Kompetenciamérés  eredmények 2018


Idegen nyelvi mérés 2018

2018. május 16-án az Oktatási Hivatal előírása alapján iskolánk 6. és 8. évfolyamos tanulói angol nyelvi mérésen vettek részt. A mérés az egész országban azonos időpontban, azonos körülmények között, azonos feladatokkal zajlott.
Az idegen nyelvi mérés tartalmi követelményeit a Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról szóló 110/2012. (VI. 4.) Korm. rendelet és a kerettantervek kiadásának és jóváhagyásának rendjéről szóló 51/2012. (XII. 21.) EMMI rendelet 2. melléklete határozza meg.
Az idegen nyelvi mérés szintmeghatározásai a Közös Európai Referenciakeret (KER) leírásain alapulnak.

6. évfolyamon a mérés az A1 szintnek, 8. évfolyamon a mérés A2 szintnek felel meg.
Az idegen nyelvi mérés célja a használható nyelvtudás mérése. Ezért a mérés feladatainak középpontjában nem a nyelvi forma, hanem a nyelvi jelentés áll; a feladatok a valós nyelvhasználathoz hasonló helyzetek elé állítják a diákokat.
A feladatsorokban felhasznált szövegek autentikus, autentikushoz közeli vagy autentikus forrásból adaptált szövegek. A feladatsorok két részből állnak (hallott és olvasott szöveg értése), és kitöltésükre 2×30 perc áll rendelkezésre.
A feladatok témakörei figyelembe veszik az életkori sajátosságokat, igazodnak a korosztály ismereteihez, érdeklődési köréhez.

A mérésről további információkat itt olvashatnak:
https://www.oktatas.hu/kozneveles/meresek/idegen_nyelvi_meres/tartalmi_keret

A feladatokra adott válaszokat már kijavítottuk, rögzítettük a központi rendszerbe.
Iskolánk tanulóinak eredményeit az angoltanárok ismertetik a tanulókkal.

Az elért eredmények átlaga évfolyamonként:

6. évfolyam: 81,22 % (101 fő vett részt a mérésen)
8. évfolyam: 88,84 % (67 fő vett részt a mérésen)


Országos kompetenciamérések

Elérhetőek a 2017. évi kompetenciamérés eredményei

Iskolánk tanulói ismét jóval az átlag felett teljesítettek
az országos kompetenciamérésen!

Megjelentek, és az Oktatási Hivatal honlapján (www.oktatas.hu) elérhetőek
a 2017. évi Országos kompetenciamérés iskolákra vonatkozó és tanulói adatai.

Iskolánk tanulóinak összesített eredményei innen tölthetők le:
https://www.kir.hu/okmfit/getJelentes.aspx?tip=i&id=034979

A tanulói azonosítók ismeretében az egyéni eredmények is elérhetőek:
https://www.kir.hu/okmfit/tanulo.aspx


Idegen nyelvi mérés 2017

2017. május 17‐én az Oktatási Hivatal előírása alapján iskolánk 6. és 8. évfolyamos tanulói angol nyelvi mérésen vettek részt. A mérés az egész országban azonos időpontban, azonos körülmények között, azonos feladatokkal zajlott.
Az idegen nyelvi mérés tartalmi követelményeit a Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról szóló 110/2012. (VI. 4.) Korm. rendelet és a kerettantervek kiadásának és jóváhagyásának rendjéről szóló 51/2012. (XII. 21.) EMMI rendelet 2. melléklete határozza meg.

Az idegen nyelvi mérés szintmeghatározásai a Közös Európai Referenciakeret (KER) leírásain  alapulnak.

6. évfolyamon a mérés az A1 szintnek, 8. évfolyamon a mérés A2 szintnek felel meg.

Az idegen nyelvi mérés célja a használható nyelvtudás mérése. Ezért a mérés feladatainak középpontjában nem a nyelvi forma, hanem a nyelvi jelentés áll; a feladatok a valós nyelvhasználathoz hasonló helyzetek elé állítják a diákokat.
A feladatsorokban felhasznált szövegek autentikus, autentikushoz közeli vagy autentikus forrásból adaptált szövegek.
A feladatok témakörei figyelembe veszik az életkori sajátosságokat, igazodnak a korosztály ismereteihez, érdeklődési köréhez.
A mérésről további információkat itt olvashatnak:
Idegen nyelvi mérés tartalmi keretei 2017

A feladatokra adott válaszokat már kijavítottuk, rögzítettük a központi rendszerbe.
Iskolánk tanulóinak eredményeit az angol tanárok ismertetik a tanulókkal.

Az elért eredmények átlaga évfolyamonként:

6. évfolyam: 86,81 %    (66 fő vett részt a mérésen)
8. évfolyam: 84,25 %    (69 fő vett részt a mérésen)

Bp. 2017. május 21.

 iskolavezetés


Országos kompetenciamérések

Elérhetőek a 2016. évi kompetenciamérés  eredményei

Ismét jóval az átlag felett teljesítettek tanulóink az országos
 kompetencia-mérésen!

Megjelentek, és az Oktatási Hivatal honlapján (www.oktatas.hu) elérhetőek
a 2016. évi Országos kompetenciamérés iskolákra vonatkozó és tanulói
adatai.


Iskolánk tanulóinak összesített eredményei innen tölthetők le:
2016-os kompetenciamérés eredményei

A tanulói mérési azonosító ismeretében az egyéni eredmények is  megtekinthetők:
2016-os kompetenciamérés egyéni eredményei

Jelentések a 2016-os kompetenciamérésről:

Összefoglaló jelentés a 2016-os mérésről

6. évfolyam kompetencia mérése jelentés

8. évfolyam kompetencia mérés jelentés


Iskolánk tanulóinak összesített eredményei  (2008-2015-ig) 

innen tölthetők le.

A tanulói mérési azonosító ismeretében az egyéni eredmények is megtekinthetők  itt.


Elérhetőek a 2015. évi országos kompetenciamérés eredményei

Megjelentek és az Oktatási Hivatal honlapján (http://www.oktatas.hu) elérhetőek a
2015. évi Országos kompetenciamérés iskolákra vonatkozó és tanulói adatai.

A szignifikánsan
jobban, hasonlóan, illetve gyengébben
teljesítő intézmények száma és aránya (%):

digram201502